Erelid Jans Groothuis ontving vrijdag 11 december, de eerste oorkonde “lid van de Sneeker IJsploeg” uit handen van voorzitter Jacob Akkerman en ledenadministrateur en initiator Stoffel Boersma.
De “Sneeker IJsploeg” is een sponsorgroep/vriendenclub van particulieren, die de IJsclub Sneek 1871 en IJsbaan Dicky van der Werf met €50,– per jaar ondersteunt.

Voorzitter Jacob Akkerman: We zijn afgelo9pen jaar geprivatiseerd en dit houdt dus in dat we onze eigen “schaatsbroek” moeten ophouden. Door dit initiatief en ook een bedrijven sponsorgroep op te richten (de “”Sneeker IJskamer” waarvan het lidmaatschap €100,– bedraagt) hopen we geld binnen te krijgen om de ijsbaan/ijsclub zo optimaal mogelijk te krijgen en te behouden. De eerste leden hebben zich al gemeld voor zowel de Sneeker IJsploeg als de Sneeker IJskamer.

We hopen natuurlijk op een schaatswinter en dan    zorgen we er natuurlijk weer voor dat de baan er weer perfect bij ligt en jong en oud op een veilige en vriendelijke manier kan schaatsen op onze ijsbaan.

Wilt u de IJsclub Sneek 1871 ook ondersteunen? Particulier of bedrijfsmatig? Neem dan contact op met onze ledenadministrateur Stoffel Boersma of een van de andere bestuursleden van de IJsclub. Wij heten u van harte welkom.

Last Modified: december 15, 2015