IJsbaan Dicky v.d. Werf

Foto's onderscheiding Jans Groothuis

Foto's van het vervangen van de lampen 12 september 2013

Foto's van het Timmerdorp Sneek

Foto's vanaf 16 januari worden in een Picasa album geplaatst. Dit album wordt dagelijks aangevuld met leuke foto's van de ijspret. Klik op hier om naar het album te gaan.

We kregen van Klaas de Jong nog een paar foto's van de baan. En dan verbaast het je bijna. Dagen moet je wachten tot het ijs sterk genoeg is om op te schaatsen en 1 dag dooi weer en het is allemaal water!

en dit is gewoon een mooie foto : Jacob Akkerman, Ida de Jong en Rein Reinsma met op de achtergrond de spandoeken van een aantal sponsors.

De laatste foto's van deze ijsweek zijn in het foto-album geplaatst. De dooi doet met rasse schreden zijn intrede, dus voorlopig geen ijspret meer op onze ijsbaan.

Iedereen, vrijwilligers en bezoekers, fijn dat we er met ons allen weer zo van hebben kunnen genieten !

Extra hulde natuurlijk voor onze vrijwilligers, zonder jullie was het allemaal niet gelukt!

Foto's van 14 januari, ijsbaan Sneek

IJsbaan Sneek seizoen 2013
Foto's winterklaarmaken van de ijsbaan t.b.v. seizoen 2012/2013

Wil je alle foto's bekijken van het klaarmaken van de ijsbaan voor het winterseizoen, klik dan hieronder.
ijsclub klaarmaken baan voor de winter

Foto's en filmpjes ijspret februari 2012

IJSCLUB SNEEK 2-2-2012

ijsclub schaats plezier