In verband met de winter, waarvan we hopen dat die de komende maanden zijn intrede weer zal doen, worden deze week alle brieven/mailingen met betrekking tot de jaarcontributie weer verzonden. Ook zit hierbij de uitnodiging voor onze jaarlijkse ALV, die op 15 december wordt gehouden in het clubgebouw van de ijsclub vanaf 20.00 uur. U bent vanaf 19.30 welkom voor koffie en wat lekkers.

De contributie is ook voor het jaar 2017/2018 weer 10,00 euro per gezin. Wij hopen dat u allen de contributie weer aan ons overmaakt voor 30 november. Wij zullen dan zorgen dat voor 1 januari de ijskaart in uw brievenbus wordt bezorgd.

Indien u over een mailadres beschikt, maar de brief via de post bezorgd krijgt, vragen wij u om ons uw mailadres door te geven, zodat wij u de brief volgend jaar via de mail kunnen versturen. Sowieso vragen wij u om uw adres gegevens te controleren, als die niet meer kloppen, wordt de ijskaart ook niet goed bezorgd en dat willen we natuurlijk voorkomen.

Wij hopen met u op een hele lekkere koude winter, waarin we met zijn allen van onze mooie ijsbaan kunnen genieten.

Last Modified: november 9, 2017