150-jarig Jubileum

Eindelijk is het klaar, de kroon op het werk van de commissie 150 jaar IJsclub Sneek, is afgeleverd en uitgepakt en …..  het is zo mooi geworden ! Het boek telt bijna 100 bladzijden met leuke verhalen, leuke foto’s van toen en nu en natuurlijk wordt de geschiedenis en het verhaal van een aantal “markante”sneeker ijsmensen onder de loep genomen. Een prachtig kado voor jezelf of voor een ander. Dankzij de steun van bijna 50 bedrijven en personen in en rond Sneek, kreeg dit boek een flinke financiele injectie, zodat het toch een betaalbaar boek kon worden. Alle sponsoren worden genoemd op onze speciale Jubileumpagina.
Voor de liefhebber nog even op een rijtje hoe je dit boek kunt bestellen.

Ben je voor dit lopende jaar lid van de ijsclub:
U ontvangt op het 1e exemplaar 5 euro korting, dat betekent dat u 1 boek a 10 euro kunt bestellen. Wilt u meerdere exemplaren dan kost het 2e en volgende boek 15 euro per stuk

Geen lid van de ijsclub Sneek:
U kunt per mail een boek bestellen en dat kost u dan 15 euro per boek (meerdere exemplaren ook 15 euro per boek)

Woont u niet rondom Sneek, ook dan kunt u het boek bestellen. Wij sturen het dan per post op, maar dan komt de porto er wel overheen.

Is uw belangstelling gewekt? Stuur dan een mail naar penningmeester@ijsclubsneek.nl. Vermeld in die mail of je wel of niet lid bent van de ijsclub (met lidnummer), naam, adres en woonplaats. En natuurlijk of het om 1 of meerdere boeken gaat.

…………………………………………

Op 2 januari 2021 bestaat de IJsklub Sneek 150 jaar. Absoluut iets om bij stil te staan.

Op dit moment is een werkgroep van vrijwilligers, onder bezielende leiding van Willem Altena bezig om allerlei feitjes, verhalen, foto’s en verslagleggingen te verzamelen om hiermee en prachtig jubileum boek samen te stellen. Hierover later meer.

Om dit jubileumboek te kunnen uitgeven is natuurlijk geld nodig. We hebben al een aantal bedrijven bereid gevonden om ons financieel te ondersteunen om dit boek te kunnen laten drukken op een manier dat het goed leesbaar maar vooral ook een lust voor het oog is door gebruik van mooie foto’s.

De ondersteunende bedrijven vind u onder aan deze pagina. Wilt u als bedrijf ook een financiële bijdrage leveren aan ons jubileumboek? Neem dan contact op met onze ledenadministrateur Stoffel Boersma ledenadministratie@ijsclubsneek.nl

Stad Sneek Assurantiën
Vonk werkt