Wij zijn erg blij dat we ook dit jaar weer zijn ingeloot bij de Poiesz Jeugd Sponsor Actie. De 18e alweer voor Poiesz, die de sportclubs al zolang een warm hart toedraagt, chapeau !
De actie duurt van 13 februari t/m 10 april 2023 en wij mogen bij de Poiesz in de Noorderhoek aftrappen. Dat houdt in dat wij  direct de eerste week van de actie ons mogen presenteren bij de Poiesz Noorderhoek in Sneek. Die week is de spaarsprinter (15 munten) een hele lekkere ! we verklappen natuurlijk nog niet wat, dat hoort u later. Wij zijn blij en hopen dat er weer goed om de sportverenigingen wordt gedacht en met name natuurlijk aan de ijsclub Sneek. Wij zien jullie graag zaterdag 18 februari a.s. bij de Poiesz in de Noorderhoek Sneek.

Last Modified: februari 1, 2023