UPDATE:
Het ijs houdt zich prima en het plezier is enorm op de ijsbaan. Wij blijven zolang het kan open, ook vanavond. Dat betekent wel dat de lichten aan gaan en we entree gaan heffen. Voor niet-leden entree 2 euro (graag contant betalen). De leden die betaald hebben, die hebben hun lidmaatschapskaart nog niet ontvangen. Deze ligt voor u klaar bij de kassa van de ijsbaan. Ook leden die nog niet hebben betaald, kunnen hun kaart tegen betaling vandaag ophalen.
De ijsmeester en vrijwilligers waren vanochtend al vroeg op de ijsbaan om te kijken wat er vannacht wellicht aan ijs bij is gekomen. Wij zijn erg blij dat we vanaf nu open zijn. Hoelang het kan? We weten het niet, maar voorlopig bent u welkom op de Sneeker IJsbaan

Toegang overdag GRATIS